NoRisk

Kjøp uten risiko

Noen ganger - akkurat som i dagliglivet - går det ikke som planlagt.
Som en ekstra tjeneste til våre kunder tilbyr vi dekning av ubehagelige situasjoner som kan skje fra tid til annen.

 

Situasjon

Løsning

Retur fraktkostnad
- Når du sender den tilbake til oss

Retur fraktkostnader er kundens ansvar. Prisene som vises er vanlige priser for billigste posttjenester

Kostnader for produktutveksling
og gjentatte frakt til deg


Du har bestilt feil størrelse eller produkt

Du kan sende ubrukt produkt for refusjon eller bytte  2 - 5  Eur  GRATIS
 
Du er ikke fornøyd med produktet - du liker ikke det

Du kan sende ubrukt produkt for tilbakebetaling  2 - 5  Eur  ----
 
Pakke ikke samlet på postkontoret og returnert til oss

Når pakken returneres til oss eller synlig på sporing av nettside som er på vei tilbake til oss, sender vi den igjen.  ----  GRATIS
Du vil avbryte bestillingen - men den var allerede sendt

 

Hvis ikke levert ennå:
- Bare avvis pakken og innlegget vil sende det tilbake til oss. Da refunderer vi betalingen din.

Hvis levert:
- Du kan sende ubrukt produkt for tilbakebetaling



 ----


2 - 5  Eur
 ----

Feil eller ufullstendig leveringsadresse levert av kunden

Vennligst send oss ​​riktig leveringsadresse. Vi sender det igjen.  ----  GRATIS
Mottatt produkt er mekanisk skadet
Vennligst send oss ​​bilde. Vi refunderer betalingen din eller sender deg nytt produkt. Du trenger ikke å sende det skadede produktet tilbake til oss.

 ----  GRATIS
Leveringstiden var ekstremt lang
Hvis leveringstiden var lengre enn angitt HER, refunderer vi betalingen = gratis produkt

 ----  ----
Pakke tapt under transport
Forsendelsen anses å være tapt etter tidsperiode spesifisert HER. Vi sender det igjen til deg og refunderer betalingen = gratis produkt

---- GRATIS

 

Instruksjoner for retur eller bytte

- Legg produktet i konvolutt med litt skadebeskyttelse og legg til litt info for oss.
- Gå til ditt lokale postkontor.
- Be dem om standard - billigste mail - kostnadene bør være rundt 2-5 Eur.
- Registrert eller ekspress post er ikke nødvendig - det er dyrere. Men det er ditt valg og dine kostnader.
- Når vi mottar pakken, vil vi informere deg og refundere pengene dine eller sende deg det utvekslede produktet.

 

Hvis du trenger et annet produkt raskt og ikke vil vente på utveksling

- Vennligst opprett ny bestilling og betaling for riktig produkt og send feil produkt for pengene refusjon

Vår leveringsadresse:

PDT-services
Ivo Foltyn
Hornosusska 6B
735 64 Havirov
Czech republic